5

Psst, băiatu, am un colet pentru tine

Sâmbătă a fost prima dată când am cumpărat ceva de la Flanco. Nu că aș fi fost curios cum funcționează sistemul lor, însă la eMAG nu mai aveau un Samsung Galaxy J5 așa cum mi se sculase mie că vreau, iar singurele opțiuni pe care le aveam erau să cumpăr de la Flanco ori de la CEL. Am ales Flanco, nu pentru că era mai ieftin, ci pentru că ce căcat, de parcă n-ați știi și voi câte probleme sunt cu magazinul CEL și că trebuie evitat.

Am plasat comanda sâmbătă dimineață, iar seara statusul era același: comandă în așteptare. Nu, după 10 ore comanda nu a trecut la etapa de procesare cum era normal, ci rămăsese înțepenită. M-am uitat și pe stoc, era epuizat. Văzând toate astea, mă gândeam că o să primesc telefonul după ce îl va primi pământul pe Ion Iliescu, adică prin 2035 sau niciodată. Așa că le-am trimis celor de la Flanco un mail în care le-am zis să îmi anuleze comanda. Băieții au înțeles foarte bine ce am scris în mail, de parcă i-aș fi scris mail unui orb autist, pentru că luni după-amiază comanda nu era anulată, ci finalizată. Adică un fel de „comanda a fost recepționată și plata finalizată”.

Văzând asta, le-am dat mesaj pe Facebook celor de la Flanco și le-am zis să îmi anuleze comanda, că le-am dat mail sâmbătă să o anuleze și că nu s-a rezolvat nimic, ci dimpotrivă. Au zis că da, au preluat solicitarea și că o vor anula.

A doua zi mi-au livrat telefonul. Cu o săptămână înainte de termenul de livrare de la ei de pe site. Nu știu ce să zic, dar parcă îți tot vine să anulezi comenzile în situații d-astea, să îți ajungă mai repede.
d0374478557798edfc964afd006512de457207f70346d8e2ef524a98afd73578

5 Comments

  1. :))) E greu, foarte greu! Niste prosti care nu stiu ce inseamna comportament profesional, s-au gandit ei, ca daca tot te-ai razgandit, ce ar fi sa iti ajunga mai repede produsul, poate totusi il vrei.
    Dar l-ai returnat?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *