10

Ecoul.info, blogul oamenilor prea deştepţi

În seara asta navigam prin grupurile de bloggeri de pe Facebook, totul părea să fie ok, liniște, pace. Chiar începusem să cred că și bloggerii ăia mai proști s-au mai civilizat, au renunțat la advertoriale de 2 lei, la bloguri de rahat și la curvăsăreală, credeam că nu o să mai scriu articole despre tâmpițeii din blogosferă și că treaba mea la această categorie s-a terminat că oricum vă cam plictisesc, dar, după 2 secunde, Dumnezeu mi-a arătat că nu trebuie să închei activitatea la această categorie și atunci, mi-a trimis-o pe ea. Pe Andreea Marcuecoul-prostilorAndreea pare genul ăla de persoană care dă like la tot ce vede pe Facebook. Însă nu despre ea vreau să vorbesc, ci despre blogul la care aceasta îi făcea reclamă, blogul care rupe breaking news-u’ în 2. Pe principul „orice prost poate fi blogger, dar nu orice blogger este prost”,  ecoul.info, un blog nou înființat, ne livrează pe pagina principală ditamai reclama de tip banner în header, reclamă urmată de o altă reclamă care, la rândul ei, este urmată de o reclamă tot de tip banner, dar de data asta în sidebar (nu mai aveau loc în header).
ecoul-prostilor-header Bun, să-i înțelegem că vor să se îmbogățească peste noapte cu tentativa de blog care generează 20-30 de unici pe zi, dar prostia lor nu se oprește aici. Dacă îți faci un blog și îl bagi la categoria „breaking news”, asta în timp ce tu vii cu articole fumate de luni de zile, sincer, ești cam dobitoc sau cel puțin prostuț. Lumea intră să vadă conținut nou, actualizat, nu chestii despre care au scris toate site-urile în urmă cu o bună perioadă de timp. Ca exemplu iau articolul ăsta, articol în care se discută despre antreprenorul care a cumpărat Google.com cu 12 dolari. Faza e veche, am scris și eu despre asta prin luna octombrie pe ITCMedia. Tristuț!

La fel ca Ecoul.info sunt o grămadă de astfel de bloguri „de actualitate”, bloguri realizate de prea-deștepții care și-au găsit în blog refugiul fantastic pentru a-și exhiba prostia crâncenă în speranța că vor face o grămadă de bani. Întâi vii cu un blog decent, cu conținut de calitate, apoi pui și reclame, nu invers! Poate că în alt univers, prea-deștepții sunt apreciați și câștigă o grămadă de bani pentru căcaturi d-astea. Însă aici, pe Pământ, în dimensiunea în care eu am scris articolul ăsta, sunt niște prostuți care nu au treabă cu blogosfera, dar au auzit că dacă ai un blog deja ești antreprenor, patron și automat câștigi mii de euro și ai o viață de lux.

10 Comments

  1. Problema e ca tu-i promovezi. Eu habar n-aveam cine sunt, am aflat de la tine. Si-au indeplinit, cumva, unul dintre scopuri.

    In alta ordine de idei, tu mai intri pe grupurile de bloggeri? Sa-ti explic care cred eu ca e unica lor utilitate :) ?

  2. alta problema … advertoriale de 2 lei publici si tu, inclusiv alea de ceri 2 sau 3 euro.

    in rest ma distreaza primele fraze din text. cred ca asta e un text biografic de-al tau.

    • Salut, bloggeras frustrat de la ecoul.info! Bine ai venit la mine pe blog!

      Mane, poți să dormi liniștit, eu nu vând advertoriale așa ieftin, am și eu decența mea, ca alți bloggeri. Da, tu ești blogger la Ecoul.info, nu ai treabă cu decența și rațiunea.

  3. șoc șoc șoc :)) site-ul ei este nemaiîntânit :)) cu siguranță va fi bogată și peste câțiva ani o să fie cea mai mare bloggeriță din țară, sunt sigur! :))

  4. E clar – domeniu la 0.99$ pe godaddy, gazduire la 60 de lei de pe host-vision, articole copiate, super multe reclame de marketing afiliat si spam pe grupuri. Daca mai au si stiri cu „SOC SOC SOC VEZI ACUM!” au gasit reteta succesului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *